Není pochyb o tom, že dnes je jedním z důležitých faktorů úspěchu jakékoliv firmy také návštěvnost jejích webových stránek. To však nemusí být vždy snadné zařídit, koneckonců jak můžeme vědět, že zrovna náš web se mezi těmi ostatními neztratí? Můžeme udělat veškerá možná opatření, opravdovou jistotu však nikdy mít nebudeme.zobrazení datového kódu
 
Naštěstí však přeci jen existuje určitá možnost. Tou jsou SEO testy, které nalezneme například zde: https://www.seolight.cz/seo-test-online. Jedná se o programy, které dokážou určit, jakou popularitu vaše webová stránka získá. Využívají k tomu několik parametrů, které vzájemně kombinují.
 
Tím prvním jsou klíčová slova, obsažená na vašich stránkách, zejména ta nejvyhledávanější. Čím více jich je, tím větší naději máte, že právě váš web bude zobrazen vyhledávačem. I proto najdete zejména na soukromých blocích seznam klíčových slov, ve snaze objevit se ve výsledcích vyhledávání.
 
Není snad nutné říkat, že pro obchody, které se chtějí brát byť i jen trochu seriózně, je tato taktika nevhodná. Seznam nejvyhledávanějších klíčových slov by velmi snížil její důvěryhodnost a dal by návštěvníkům najevo, že udělá cokoli, jen aby přilákal lidi. I mezi autory blogů je to považováno za ne zrovna „košer“ věc.
 
Dále se prohledává, kolikrát se odkaz na vaši stránku objeví na jiných webech. To je pro obchody důležitější aspekt. Zde totiž mohou využít služeb některých firem, které budou psát a publikovat články, ve kterých bude uveden odkaz na stránky klienta. Tím i zlepší jeho pozici ve výsledcích vyhledávání.heslo Internetový marketing
 
Avšak ať už je test sebekvalitnější, nikdy nebude úplně odrážet realitu. Lidé koneckonců velmi často dělají i iracionální rozhodnutí, takže je velmi dobře možné, že i přes veškerou vaši snahu se váš web populárním nestane. Pokud však uděláte veškerá nezbytná opatření, máte mnohem větší šanci, že jej potenciální zákazníci navštíví. A to je přeci cíl, ne?